top of page

מטרת המשחק משתנה בהתאם לסוג המשחק, ישנם עשרות משחקים שונים בלייזר טאג.

המשחקים הנפוצים:

כל אחד לעצמו - מטרה המשחק היא לצבור כמה שיותר נקודות על ידי פגיעה בשחקנים יריבים ובמקביל התחמקות מפגיעות היריבים. לאחר פגיע השחקן יוצא מהמשחק לפרק זמן אשר נקבע מראש (בדרך כלל בין 5-10 שניות)

 

קבוצה כנגד קבוצה - כמות הקבוצות נעה בין 2-4, והיא נקבעת לפי הצבע שניתן לכל קבוצה. מטרת המשחק היא לכבוש את הבסיס של הקבוצה/ות היריבה/ות. בסוג משחק זה ישנן אסטרטגיות שונות בהתאם לכללים שנקבעים מראש על ידי המפעיל. במשחק זה ניתן לגרום ליציאת שחקן יריב מהמשחק על ידי פגיעה וכן ניתן לחזור למשחק על ידי התקרבות השחקן לבסיס האם שלו. בתחילת המשחק תתבצע חלוקה לקבוצות – אדום, כחול, צהוב וירוק, כל קבוצה תקבל צבע ומטרת המשחק היא לפגוע בשחקנים של הקבוצות היריבות ולירות בבסיס הקבוצה היריבה כדי לגרום להפסדה

הישרדות - ניתן לפגוע בכל שחקן מספר פעמים שנקבע מראש אך לא ניתן לחזור למשחק לאחר "יציאה מהמשחק" עד אשר אחרון השחקנים נשאר והוא מוכרז כמנצח. לאחר מכן המשחק מופעל מחדש וכולם חוזרים לסבב משחק נוסף.

Lasertag arena in Ultra lights and paints on the walls

בעשור האחרון הפך לייזר טאג למשחק פופולרי מאוד, בחגיגות ימי הולדת ואירועים אחרים, מכיוון שהמשחק מתאים לטווח גילאים רחב ביותר, זו דרך מצוינת להתחרות בחבריך, בבני משפחתך, בעמיתך לעבודה וכו' בדרך בטיחותית, כיפית, מקורית וחווייתית.

חשוב להדגיש כי משחקי הלייזר טאג מתקיימים ללא ציוד מגן (מסכות, מגנים וכו') הם מהווים משחק מלחמה ללא אלימות, רק ספורט, אתגר וחוויה ייחודית.

our westing room
more of our lasertag arena corridors

לייזר טאג זה משחק שמעמיד במבחן את כל הקישורים שלך לכן עליך לקבל הנחיות מדויקות לפני תחילת המשחק כדי למנוע תאונות עקב שימוש לא נכון בציוד

אסור לרוץ לקפוץ לטפס, לזחול, להרביץ, לקלל, או לפגוע בציוד

our Lasertag equipment
IMG_20221212_175820.jpg

הציוד בלייזר טאג אזור 51

הציוד שלנו הוא  אלחוטי, חדיש ומדוייק העובד על ידי חיבור WIFI ורדיו.

הציוד מורכב מ-3 חלקים:
1. אפוד- המורכב מחיישנים בחזה ובגב אליהם צריך לכוון את הנשק, אם פגעו בנו במהלך המשחק האפוד רוטט והשחקן מושבת מהמשחק אוטומטית וסוללה- להפעלת הציוד.

2. נשקים- מסוג "Laser tag Falcon F1 premium" המיוצר באוקראינה. יש להחזיק את הנשק בשתי הידיים כל הזמן כי הוא מכיל חיישן בתחתית- שעליו חייבים לשים את היד כדי לירות בנשק, רמקול שמורה אם פגענו או לא ואם פגעו בנו או לא, מסך צבעוני- המציג את כמות הכדורים, מספר שחקן, רמת החיים נכון לזמן זה, פגיעות וכו' וכוונת. בנוסף, לנשק ישנו הדף הנגרם על ידי רתיעת הדף ונותן תחושה של ביצוע ירי מנשק אמיתי, כפתוח החלפת מחסנית וקנה.  לחיצה על כפתור החלפת          המחסנית גורמת לטעינת הנשק במספר כדורים הנקבע מראש על ידי המפעיל (1-100). בנוסף הנשק מכיל חיישני קליטה, מוח שמקבל את תוצאות המשחק ומשדר למחשב הראשי וסוללה- להפעלת הציוד.

3. . נקודות עניין- שיכולות לשמש כבסיסים,

הדלקת האפוד והנשק מפעילה את הציוד ומאפשרת תחילת שימוש בו.

Laser Tag Players

טכנולוגיית המשחק חדשנית ביותר.  איך זה עובד?

ראשית, חשוב מאוד להדגיש, כי רובי הלייזר טאז אינם באמת יורים/מכילים קרן לייזר כלל!
רובה הלייזר טאז מכיל אלומות אור אינפרה אדום המורכבות מחלקיקים שנעים בצורה מקבילה, ישרה ומדויקת. הם פועלים כפנס בעל אלומת אור מאוד מאוד צרה וישרה ובספקטרום האינפרה אדום (כמו שלטי הטלויזיה שיש כמעט בכל בית).                           
החיישנים ברובים ובווסטים הינם קולטני אינפראדום אשר קולטים את אלומות האור ובעזרת פילטרים  אופטיים הם מזהים אותות ספציפיים.

ישנן ספר סיבות לכך שברובים אלו נעשה שימוש באור האינפרה אדום ולא בקרן הלייזר:                                                                 
1. בטיחות- שימוש בקרן לייזר מהווה סכנה, בעיקר כאשר נעשה בה שימוש ברובים, גם כאשר עוצמת הקרן נמוכה ביותר היא עלולה לגרום לנזק בעיניים- לא מתאים למשחקים בהם יורים באנשים!
2. לייזרים יכולים להוות הסכת דעת במשחקים, בעיקר כאשר משחקים אותם במקומות חשוכים – יכול ליצור סביבה מבלבלת.  אלומות האור האינפרה אדום אינן נראות לעין לעומת הלייזר ולכן אינה מהווה הסכת דעת כלל
3. גלי האור האינפרה אדום יכולים לקודד למידע נוסף-  כל אקדח מכיל קרן ידועה, ספציפית ואישית של האור האינפרה אדום אשר מזוהה על ידי הקולטנים  ומשוייך לאקדח ספציפי = אדם ספפציפי.  לכן, כאשר אתה יורה באקדח הלייזר טאג- אתה יורה קרן        אינפרה אדום המקודד עם מידע המזוהה  על ידי הקולטנים, מעובד ומתורגם כשייך לרובה שלך. מה שמאפשר מתן ניקוד, חלוקה     לקבוצות וכו'...

bottom of page